Evidente markedsundersøgelser viser, at ca. en tredjedel af ledere har medarbejdere, kolleger og samarbejdspartnere placeret på forskellige lokationer. Distanceledelse er derfor for mange, et elementært vilkår i dagligdagen på jobbet og derfor en ledelsesdisciplin, som skal mestres.
Distanceledelse er krævende og særligt i forhold til de "normale" ledelsesopgaver. Meget af det, vi anvender i god, synlig og nærværende ledelse, bliver vanskeliggjort med distance - men hos Summit Consulting kan du hermed få det overskueliggjort.
Hvad kurset tager udgangspunkt i
På kurset arbejder vi med udfordringer, herunder i forbindelse med lederrollen, organisationen/kulturen, relationerne, udviklingen og resultatopnåelserne. Undervisningen er en god og blandet cocktail af oplæg, øvelser, drøftelser, erfaringsudveksling, refleksioner og identificering af handleplaner – alt sammen i henhold til deltagernes egne opgaver.
Bliv kontaktet
Vil du høre mere om dette spændende kursus, så udfyld formularen her på siden. Vi sørger herefter for, at Summit Consulting kontakter dig, så du kan få svar på alle dine spørgsmål.
3 gode grunde til at vælge denne uddannelse
Ring og hør nærmere!
Vi sidder klar ved telefonerne og besvarer gerne dine spørgsmål
Ring til os på 70 20 33 20