Dette kursus er tiltænkt og skræddersyet medarbejdere med hovedbeskæftigelse i regnskabs-og økonomifunktionen, som dagligt arbejder med lovgivningen i personaleforhold, lønberegning og rapportering.
Som deltagende på dette kursus kan du foretage lønberegning og lønudbetaling i et it-baseret lønsystem. Endvidere kan du foretage opbygning og tilpasning af de nødvendige kartoteker i lønmodulet i et it-økonomisystem, samt foretage registreringer og opdateringer m.h.p lønberegning og rapportering til medarbejderne og ledelsen samt eventuelle myndigheder.
Få styr på lønberegning og registrering
På dette kursus vil der blive arbejdet med fokus på, at du som deltagende skal kunne foretage dig de nødvendige registreringer og lønberegninger. Endvidere skal du efter endt kursus kunne udarbejde gennemførte og initierende rapporter til ledelsen ud fra IT-lønsystemet vi bruger og som du i forvejen har kendskab til.
3 gode grunde til at vælge os
Ring og hør nærmere!
Vi sidder klar ved telefonerne og besvarer gerne dine spørgsmål
Ring til os på 88 16 36 00