Bliv godt klædt på til at håndtere vanskelige situationer og udfordrende kunder ved hjælp af forskellige teknikker og teoretiske værktøjer. At kunne holde hovedet koldt i svære situationer, kan bidrage til et mere roligt og positivt arbejdsmiljø, hvilket både påvirker dig selv og dine kollegaer.
Indhold på kurset
Kurset i konflikthåndtering vil give dig gode værktøjer til at håndtere problematiske situationer i din hverdag. Du vil få mulighed for at yde god kundeservice over for vanskelige kunder, da du på dette kursus får konstruktiv viden om kommunikation og kundetyper, så du fra start kan genkende og tackle enhver udfordrende situation eller kunde. Kurset omhandler:
Bliv kontaktet
Vil du høre mere om dette spændende kursus, så udfyld formularen her på siden. Vi sørger herefter for at Tietgen KompetenceCenter kontakter dig, så du kan få svar på alle dine spørgsmål.
* Prisen afhænger af din jobsituation, udfyld kontaktformular for din unikke pris
Få bl.a. dette ud af kurset:
Ring og hør nærmere!
Vi sidder klar ved telefonerne og besvarer gerne dine spørgsmål
Ring til os på 65 45 25 00